vrijdag 27 februari 2015

Labeltjes

Ik ben een enthousiast labelmaker. Met de labelponsen van Stampin' Up! is dat natuurlijk ook een fluitje van een cent.

Tijdens de afgelopen beurs heb ik labels gemaakt om te laten zien en om weg te geven.

Een mooie gelegenheid om de labelpons te promoten en om diverse mooie stempels te tonen.


Op alle labels heb ik het prachtige bosje tulpen gestempeld. Maar nu eens op een andere manier.


Ik heb met de markers rechtstreeks op de stempel gekleurd. En daarna de afdruk gemaakt. Een keer wat anders toch?

Het moment om zelf demo te worden!


Ben je ook zo gek van alle Stampin' Up! producten en zou je ook graag demonstratrice willen worden om je hobby te delen met anderen, of om je hobby tegen inkoopsprijzen te bekostigen?

Dan is het nu het moment om in te stappen. Tijdens de Sale-a-Bration krijg je namelijk wat extra's.
Uiteraard mag je voor 175 euro aan producten uitzoeken en daar betaal je dan slechts 129 euro voor. Daarnaast mag je kiezen uit twee opties.
Of je kiest voor een mooie kit uit de jaarlijkse catalogus of je kiest twee producten uit de Sale-A-Bration folder en krijgt deze geheel gratis extra bij je starterskit.

Wil je meer weten? Vraag het me gerust. Of kijk even verder op mijn blog onder het tabblad demonstratrice worden.

Tot de volgende freubel!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten