zondag 8 februari 2015

Kamerschermkaartje

Op Pinterest deed ik een leuk idee op voor een kaartje in de vorm van een kamerscherm.

Toen mijn moeder na hart knokken weer overgeplaatst kon worden naar het ziekenhuis in haar woonplaats vond ik dat een extra mooi kaartje waard. Dus ging ik aan de slag.


De basis is Crumb Cake cardstock. Deze heb ik in vier gelijke delen gevouwen. Om de "pootjes" te maken gebruikte ik de labelpons. Deze heb ik voor de helft uitgeponst met dit als resultaat.


De "wanden" heb ik eerst voorzien van een stukje DSP. Daarop wit cardstock dat ik bestempeld heb. Hiervoor gebruikte ik de kleuren Crumb Cake en Lost Lagoon. Een zeer fraaie kleurencombi.

Ik moet eerlijk bekennen dat de ronde tekststempel niet van Stampin' Up! is. Deze had ik nog in mijn eigen voorraad liggen.

Mijn moeder was er erg blij mee. Inmiddels is ze zelfs al thuis. Al met al heeft ze ruim 3 maanden in het ziekenhuis gelegen. Ze zal nog wel een lange tijd nodig hebben om te revalideren. Maar iedere dag samen met mijn vader thuis is er een. Pluk de dag!

Lieve freubelgezellen tot de volgende keer!

Petra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten