maandag 16 februari 2015

Gerben alweer 19 jaar!

Afgelopen week werd onze oudste zoon Gerben alweer 19 jaar! Dat kleine jochie van amper 3 pond, dat veel en veel te vroeg ter wereld kwam, is uitgegroeid tot een geweldige knaap.
Omdat hij tegenwoordig in Enschede woont en studeert, hebben wij hem 's avonds verrast met een bezoekje. Hij vond het leuk. En wij vonden het supergezellig om even bij te kletsen en kennis te maken met al zijn huisgenoten.


Uiteraard wilde ik een speciale kaart voor hem maken. Tjonge dat is lastig voor een jongeman van 19. Dit idee deed ik een keer op bij Pinterest en dit was de kans om het uit te proberen.

Met DSP en de ballon framelits heb ik 4x de ballon uitgestanst. Om het DSP dun is kon dat in een keer. Alle ballonnen dubbel gevouwen en met de ruggen aan elkaar geplakt.


De randen heb ik bewerkt met een sponsje met een beetje Crumb Cake inkt om het een nostalgische look te geven.
Het landkaartje aan de zijkant komt uit dezelfde DSP serie en heb ik op een stukje Basic Black karton geplakt, maar pas nadat ik ook dit had voorzien van Crumb Cake inkt.

Het mandje van de ballon heb ik gestempeld en daarna de ballon erop geplakt.

Nog een leuke tekst gestempeld, uitgeknipt en voorzien van een vlaggeneind. Met behulp van een glue dot heb ik dit glooiend opgeplakt.

 

Uiteraard moest ook de binnenkant bijpassend zijn.

Ik was er dik tevreden mee en Gerben ook.

Tot slot wil ik jullie nog even aan de beurs in Hardenberg herinneren. Vrijdag 20 februari t/m zondag 22 februari a.s. sta ik er weer samen met Ellen Hamhuis. Jullie zijn van harte welkom om een kijkje te komen nemen!

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten