zondag 1 maart 2015

Uitdaging

Een tijdje terug liet ik jullie dat schattige kaartje voor mijn achternichtje zien en vertelde jullie een uitdaging aangegaan te zijn.

Ik ontving onlangs weer een pakketje met leuke spulletjes. Ook hiervan moest ik weer wat moois maken.

Ik kreeg een basiskaart, een witte oplegkaart, een wit rondje, een stuk irrisistable paper uit de Sale-a-Bration catalogus en twee lintjes.

Het SAB papier heb ik bewerkt met een sponsje met inkt, waardoor de witte bloemetjes eruit sprongen. Daarna heb ik met een pons een rondje eruit gehaald. Het witte papier heb ik voorzien van een mooie stempel uit de KJEG stempelset (erg leuke NL teksten!).
Strikjes om het af te maken. Maar toen had ik nog wat over.......

En dat gebruikte ik voor de binnenkant.
Het rondje dat uit de bovenkant overbleef en het witte rondje uit de set. Daar kun je dan mooi nog een persoonlijke boodschap opschrijven.

Nog een extraatje. Vlindertjes gestempeld en uitgeponst en ik was tevreden.

Tot de volgende post!
Freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten