woensdag 18 februari 2015

Beursvoorbeeld

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het weer zover! Ellen Hamhuis en ik staan dan 3 hele dagen op de Creabeurs in Hardenberg.
En ik heb er zin in!

Natuurlijk moest ik diverse voorbeelden maken voor op de beurs en daar is dit er eentje van.


Het bovenste gedeelte van de witte oplegkaart heb ik met een embossingfolder voorzien van schuine strepen. Daarna heb ik horizontale strepen gemaakt met behulp van het embossingsblokje van mijn snijapparaat.


De bloemen heb ik op een reststukje whisper white cardstock gestempeld en m.b.v. de bijpassende framelits uitgestanst. De grote met lijm opgeplakt en de kleine bloem met een demensional.

De blaadjes heb ik rechtsstreeks op het cardstock gestempeld. De tekst uit de nederlandstalige set KJEG heb ik ook rechtstreeks gestempeld.

Wil je deze kaart in het eggie zien? Kom dan gezellig een kijkje nemen op de beurs.

Wie weet tot daar!
Groet,
Freubelpeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten