dinsdag 17 maart 2015

Minion

Helemaal van deze tijd. Het poppetje dat Minion heet.
Dat leek me uitermate geschikt voor mijn kleine achterneefje die 5 zou worden.

Even op Pinterest ideetjes opgedaan en aan de slag gegaan. Met dit als resultaat.


De basiskaart is Daffodil Delight cardstock. Het zwart Basic Black en het wit Whisper White.

Ik heb diverse maten ponsen gebruikt. De tekst kom uit de set Nederlandse Sentimenten. Een grote variatie aan teksten die (bijna) allemaal in de windowpunch passen.


Ook de binnenzijde werd opgevrolijkt.


Uiteraard werd de envelop ook niet vergeten. Hiervoor gebruikte is de stampset Celebrate Today. Diverse stempels om ballonnen en/of luchtballonnen te maken.

Roan, van harte jochie en ik hoop dat je er blij mee bent.

Dikke kus van je tante Petra, ook wel bekend als

Freubelpeet!



2 opmerkingen:

  1. Het is een Minion tante Peet. En ze zijn zo leuk. Net als die kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik word te oud voor dit soort dingen, dat blijkt wel. Bedankt voor de tip enne... bedankt voor het compliment.

    BeantwoordenVerwijderen