woensdag 11 maart 2015

Blendabilities

Tijdens de Sale-a-Bration hebben jullie gratis kennis kunnen maken met de Blendabilities. Deze alcoholmarkers stonden ook al in de catalogus.
 
Helaas heeft Stampin' Up! besloten om de productlijn Blendabilities definitief stop te zetten. Omdat dat bij de fabricage niet de hoge kwaliteitsstandaard wordt behaald, zoals we die van Stampin' Up! mogen verwachten, heeft Stampin' Up! dit besluit genomen.
 De fabrikant is niet in staat om hier op de lange termijn een stabiele oplossing voor te vinden.
Hoe jammer ik het ook vind, toch ben ik blij met hun beslissing. Beter een een goed product dan een half product. En het is alleen maar te prijzen dat zij zulke hoge eisen daaraan stellen.
 
Wat betreft de markers die reeds geleverd zijn en in jullie bezit. Geen probleem, vooral blijven gebruiken. De blendabilties die in de afgelopen periode geleverd zijn, hebben extra kwaliteitscontroles ondergaan en voldoen aan alle eisen.
Ik ben blij dat ik in ieder geval voorlopig nog kan genieten van deze fijne markers.
 
Wat nu?
Geen stress, de Stampin' Write markers zijn nog volop te verkrijgen. Wil je de kleuren blenden, gebruik dan de blenderpen in combinatie met de Stampin' Write markers of met de inkt. En natuurlijk kun je ook een waterpenseel gebruiken met de inkt. Zeer mooie effecten.
 
Kortom er zijn nog mogelijkheden genoeg en ik ben trots om te mogen werken voor een bedrijf dat zulke hoge eisen stelt aan zijn producten!
 
Tot gauw!
Freubelpeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten