zaterdag 6 juli 2013

Voor een bijzonder mens!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een speciaal iemand. Onze grote vriend, 2e vader, extra opa en topbuurman heeft te horen gekregen dat hij zeer ernstig ziek is. Hij is nog veel te jong en we hopen dat hij nog een tijdje bij ons mag blijven.

Om hem te laten weten dat we gek met hem zijn heb ik dit kaartje gemaakt.


Het rondje met het vogeltje hangt aan vissersdraad (eerlijk verkregen uit de viskoffer van mijn man).


En als je de kaart open doet, zie aan de binnenkant ook een afbeelding met het vogeltje.


Het oogje is een rinestone. Alle materialen zijn van Stampin Up.

Groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Jeetje wat naar allemaal nou dit kaartje zal hem zeker opfleuren je hebt het heel leuk gemaakt vooral met dat visdraad heel goed idee als het wat minder wordt het weer ga ik het ook uit proberen.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is eenvoudig en het resultaat is verbluffend. Vooral uitproberen. Brandy Cox had het met vlinders gemaakt. Ook leuk.

      Verwijderen
  2. Erg mooi gemaakt en ik weet zeker dat de buurman daar heel blij mee zal zijn, deze blijk van waardering. Sterkte voor hem en jullie!

    BeantwoordenVerwijderen