woensdag 31 juli 2013

50 kaarsjes

Een vriend van ons (al ruim 35 jaar bevriend met Geert) wordt 50. Daarom deze kaart


De stempel met de spreuk had ik al in mijn bezit en het leek me leuk om daar een kaartje bij te maken. Het kaarsje komt  uit de stampset A fitting occasion. Ik heb het kaarsje met de markers gekleurd, zodat ik twee kleuren kon stempelen.


Het zijn precies 50 kaarsjes. De basiskaart is real red cardstock. Ik heb er wat twine omheen gewikkeld en de wens er met demensionals op geplakt.

Tot de volgende freubel!
Petra

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk en jeetje vijftig keer stempelen dat is vast een record.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh! wat een leuk idee om die kaarsjes zo als achtergrond te gebruiken/! Je brengt me weer op ideeen.... En inderdaad, lekker toepasselijk, die tekst! Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat een leuke tekst zeg!! Ook de kaart mag er zijn; een erg leuk en origineel geheel.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen