zondag 28 juli 2013

Cakeje?

Mijn (enige) nichtje is altijd in haar vakantie jarig. Dus ik heb haar verjaardagskaart alvast gemaakt en samen met het kadootje meegegeven, zodat ze weet dat we op haar verjaardag aan haar denken en in gedachten meefeesten.


Ze wordt alweer 15, dus geen kinderachtige kaartjes meer. Ik heb de basiskaart voorzien van een motiefje met behulp van een van de nieuwe embossingfolders. De cakejes heb ik gestempeld en geponst. Eerst een taartrandje opgeplakt, daarop de cakejes met demensioals. De felicitatie heb ik op een restantje whisper white gestempeld en voorzien van een bannertale.


Het ene cakje heb ik voorzien van glitter en de andere heb ik versiert met wat rhinestones en een glitterbloempje.

Lara ik hoop dat je een gezellige dag hebt! Dikke kus van je tante.



Hartelijke groet,
Petra



2 opmerkingen:

  1. Een echte meidenkaart voor een meid van 15. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooooi Petra, leuk zo met die glitters en blingbling; daar houden meiden van!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen