woensdag 17 juli 2013

Een uitstapje naar een ander merk......

Ach ik heb zoveel mooie materialen, dat het natuurlijk jammer is om daar niets meer mee te doen.

Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempelset van Gina K. designs.


Een kaartje waar je alle kanten mee op kunt. Geschikt voor hem of haar, of als verhuiskaart.


Ik heb hem gestempeld, een rondje uitgestanst, daarna de randjes gesponst met bruin. Een stukje bindtouw erom gewikkeld en daarop de felicitatie die ik geponst heb.


De basiskaart heb ik eerst voorzien van een baksteenmotiefje met een embossingfolder.

Tot de volgende keer!

Freubelgroetjes,
Petra


1 opmerking:

  1. Leuk kaartje en ja er zijn ook nog andere producten dan Stampin' Up! waar je mooie kaartjes mee kan maken.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen