donderdag 16 augustus 2018

Zomerse kaart met Colorful Seasons

Ondanks de extreme hitte ging ik toch achter mijn tafel zitten om kaarten te maken.
Tja en als je het zo warm hebt, een waaier op je gezicht hebt gericht en een liter water naast je hebt staan, denk je alleen maar aan schaduw......

Reden voor mij om de set Colorful Season erbij te pakken, met de bijpassende framelits.

Een geweldige set, geschikt voor alle seizoenen.



De kleuren Daffodil Delight en Bermuda Bay leken me heel geschikt, daarbij ook nog Crumb Cake.
Het oplegkaartje is Whisper White, de mat, Crumb Cake en de basiskaart is Bermuda Bay.

Ik stanste de tuinstoel uit. Stempelde het glas drinken op een restje en ook deze stanste ik uit.

De tak stempelde ik en verzag ik van gele bloemetjes. Daarna stempelde ik de tekst erboven.
Met een Crumb Cake marker spetterde ik de onderkant van de kaart om het idee van zand te geven.

De stoel en het glas plakte ik met dimensionals op.



Om het af te maken plakte ik nog wat pareltjes op de bloemen.

Het resultaat werd een heerlijke zomerse kaart.

Met zonnige groet,
Petra


1 opmerking: