vrijdag 17 augustus 2018

Nieuwe website en YouTube

Ja je leest het goed. Ik krijg een nieuwe website.

www.PetraTimmer.nl


Waarom kies ik daarvoor? Nou gewoon om beter vindbaar te zijn. Toen ik ruim 5 jaar geleden instapte als Stampin' Up! demo werd mij geadviseerd om een blog te nemen. Ik verzon snel een naam, Miranda Mols zette een blog op voor mij en ik ging aan de slag.

Mijn blog had ups en downs. Ik kwam door mijn werk, mijn zieke moeder, mijn gezin en alles eromheen er vaak niet aan toe. Maar......

Tijden zijn veranderd en ik kom nu op een punt aan dat ik keuzes moet maken.

Ik ga afscheid nemen van de naam Freubelparadijs. Het was leuk als hobbydemo, maar dat ben ik niet meer en mensen kennen mij beter onder mijn eigen naam. Vandaar dat mijn nieuwe website gewoon mijn eigen naam is. Makkelijker kan ik het niet maken.

Karlijn Roerdink (een van mijn teamgenoten) is grafisch vormgever en gaat voor mij een nieuw logo/design ontwerpen.
Natalie Vijlbrief (bekend bij jullie als mijn teamgenoot/downline/vriendin/stempelpret) is (o.a.) webdesigner en zij gaat mijn nieuwe website bouwen. Ze weet het nog niet, maar de grootste uitdaging zal zijn dat ze mij ermee moet leren werken.

Ook ga ik YouTube filmpjes maken. Op het YouTube kanaal kan je me t.z.t. vinden onder mijn eigen naam. Dat is nog een hele uitdaging voor me, want ik ben digitaal nogal onhandig en vind het doodeng om filmpjes te maken. Maar uitdagingen maken je sterker, dus ik ga ervoor. En onze zoon Jelmer helpt mij waar mogelijk.

Op Facebook heb ik de naam van mijn bedrijfspagina gewijzigd in Petra Timmer, Stampin' Up! demo.

Zodra het e.e.a. klaar is en werkt zal ik het laten weten. Ik heb er zin in!

Hartelijke groet,
Petra

1 opmerking: