zaterdag 18 augustus 2018

Bouquet Blooms fleurt op!

Ik was druk bezig met voorbeelden maken voor de workshop Kaartenbuffet. Omdat ik een beetje in hetzelfde bleef hangen met de schitterende set Puur Natuur, besloot ik een totaal andere set te pakken.

Bouquet Blooms is een set vol bloemetjes. En zoals jullie inmiddels wel weten ben ik er gek op.

Ik pakte een aantal fleurige kleurtjes, Melon Mambo, Mango Melody, Balmy Blue (mijn nieuwe favoriet nu Marina Mist het pand verlaten heeft), Apple green en Rich Razzleberry.
De basiskaart is Whisper White, de mat eronder Rich Razzleberry en de basiskaart is Balmy Blue.



Om te beginnen plakte ik met wat post-it velletjes een schuine balk af. Daar komt later de tekst in.
En ik ging aan het stempelen. Willekeurig her en der bloemen en takjes.

Toen ik tevreden was pakte ik de Rich Razzleberry marker en spetterde her en der. 
Daarna verwijderde ik de post it en stempelde de tekst uit de nederlandse set Beste Vrienden.

Deze set heb ik gekocht voor Natalie Vijlbrief (Het Knutsellab). Zij is al jaren mijn downline, inmiddels vriendin, en staat altijd voor me klaar. En nu hebben we onze krachten gebundeld.
We hebben een hele dag samen gepraat, gelachen (lekker gegeten) en heel veel besloten.
Voor ons team gaan we trainingsfilmpjes maken, hebben we een beloningssysteem opgezet, gaan we utidagingen e.d. organiseren.
Ja je leest het goed filmpjes. Dat is nog eens out of the box voor mij. Maar het gaat helemaal goed komen.

Ik ben zo trots op mijn gezellige team. Leuke meiden, allemaal verschillend, maar onze hobby verbindt ons. En zo wil ik wat terug geven aan ze. (p.s. Ik heb een groot hart, dus je bent van harte welkom om in mijn team te komen). Ze geven me zoveel energie en verdienen het!

Natalie en ik organiseerden al Stempelpret workshopdagen. En dat gaan we nog verder uitbreiden. We zullen jullie hier snel meer over vertellen.



Natalie zal inmiddels dit pakketje hebben ontvangen. Als dank voor alles wat ze voor me doet! Dikke kus van mij.

Tot de volgde blog!
Petra

1 opmerking: