zondag 4 oktober 2015

Kerstkaart

Zoals je al in mijn vorige bericht kon lezen had ik van mijn collega Natalie Vijlbrief een aantal stempelafdrukken gekregen om voorbeelden mee te maken. Zo ontzettend lief van haar.

Dit heb ik er mee gemaakt

De foto is op de beurs gemaakt, dus een beetje onduidelijk.

Deze sterren zijn gestempeld met de set Flurry of Wishes en met de bijpassende pons uitgeponst.

Ik wilde graag wat meer diepte geven aan de sterren, maar heb de pons niet. Dus creatief denken en de sterren nagetekend op cardstock. De grootste op wit glitterpapier en de andere op blauw. Daarna uitknippen en iets gedraaid achterplakken.

Nog wat glittersterretjes eromheen.

De basiskaart heb ik de randjes bewerkt met witte inkt als "sneeuweffect". En in mijn restjesbak vond ik nog een kaartje die ik al eerder eens met een embossingfolder voorzien had van grote stippen.

Dat was nog eens een snelle kaart met dit mooie resultaat.

En ja, de verslavende werking van Stampin' Up! sloeg weer toe. Ik heb deze set (als bundel) inmiddels besteld. Want zo kan ik op een snelle manier leuke kerstkaarten maken.

Zou je deze kaart ook eens willen maken, maar niet meteen alles aan willen schaffen. Organiseer dan een workshop bij je thuis en ik kom hem graag met je maken.

Tot freubels!

Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten