woensdag 20 augustus 2014

Verrassing!

Gisteren viel er een enveloppe bij ons in de brievenbus met alleen mijn naam erop.
Nu gebeurd dat zelden of nooit (m.u.v. rekeningen), dus ik werd heel nieuwsgierig.

En tot mijn grote vreugde zat er een kaartje in van Ellen Hamhuis.

Ze is vorige week woensdag bij me geweest. We hebben gezellig bijgekletst, tussen de middag een broodje gegeten en overleg gehad over de creabeurs in Hardenberg. Want eind september vindt deze plaats en wij zullen er ook weer met een kraam van de partij zijn.

Om te bedanken voor de gezellige dag, stuurde ze mij deze verrassing.


Een kaartje om vrolijk van te worden.


De bloemen zijn van de stampset Flower Patch en die heeft Ellen uitgestanst met de Flower Fair Framelits Dies. De kleuren zijn uit de Subtles serie.

Ik vind het zo leuk dat ik dit kaartje gekregen heb van Ellen, ook omdat ik zelf deze set niet heb. Ze had hem die dag wel bij zich, zodat ik hem kon bekijken. Het is namelijk een Photopolymer set (doorzichtig plastic).

Ellen bedankt!

Hartelijke freubelgroet,
Petra

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk en wat een mooie kaart zat er ook bij!
    Heb ook even rondgesnuffeld op je blog en bij je eigen kaarten gekeken, wat veel moois!!
    Ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen