zaterdag 9 augustus 2014

Landschapje




Deze twee kaarten heb ik bewust eenvoudig gehouden. Ik vond dat mooier bij de stempel. Deze stempel is niet van Stampin' Up! maar ik vind het zo ontzettend mooi. En geschikt voor zowel mannen als vrouwen.





Ik heb beide kaarten gestempeld met Stazon black op Whisper White cardstock. Daarna heb ik een paar accentkleuren inkt aangebracht met de blenderpen. Dat werkt heel eenvoudig. Je knijpt in de deksel van de inktpad, klapt deze open en dan kun je met de blenderpen wat inkt oppakken uit de deksel. Hoe meer inkt, hoe donkerder het wordt.



 
 
 


De basiskaart is Crumb Cake Cardstock.
Het lintje komt uit mijn grote voorraadla.


















De tekst op beide kaarten komt van de stampset Wetlands.


Groetjes,
Freubelpeet
 

1 opmerking:

  1. Leuk dat je een stempel gebruikt heb die van een ander merk is ik zelf heb daar ook nog een berg van maar twijfel altijd of ik ze nog wel kan gebruiken voor mijn blog. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen