donderdag 7 augustus 2014

Blended Bloom

Ik ben vandaag druk aan het oefenen geweest met de nieuwe Blendabilities. En zal ik je eens wat vertellen. HET IS ZOOOOO GAAF!!!

Het idee deed ik op van Pinterest. Volgens mij van Erna uit Apeldoorn. Bedankt voor je geweldige inspiratie!

Je stempelt de bloem (Blended Bloom stamp) met Memento Ink op Whisper White Cardstock

Daarna zoek je een setje Blendabilities uit in de kleur die je mooi vind. Het zijn setjes van 3. Alles in een kleur, maar in 3 tinten. Light, Medium, Dark. En begint met kleuren. Eerst de light. Daarna maak je de randjes donkerder met Medium en/of Dark. Met de tint lichter erover heen om de kleuren te blenden (mengen).

Gewoon oefenen, het is zo simpel en geeft een geweldig resultaat.


Ik heb de bloem na het inkleuren uitgeknipt en met dimensionals (foamblokjes) opgeplakt. De basiskaart is Crumb Cake. Daarna cardstock in de kleur van de bloem en een zelf gestempelde whisper white kaart.

 

Dit is de allereerste die ik kleurde met Cherry Chobbler. De achtergrond is een van de vlindertjes van de stampset Papillon Potpourri, gestempeld in Crumb Cake. De tekst komt van de NL sentimenten set.


Deze bloem is in de kleur Night of Navy. Een blauwe bloem? Ja, gewoon omdat een freubellaar dat mag. Ook hier hetzelfde vlindertje als achtergrond.


Melon Mambo is een frisse felle kleur rose. De achtergrond is de swirl van de set Everything Eleanor. De tekst van NL Sentimenten. Dit kaartje was een uitdaging, want ik hou niet van roze (vandaar ws ook 2 zonen). Maar roze bloemen zijn dan wel weer mooi.


Wisteria Wonder is toch wel een van mijn favoriete kleuren. Een zachte lila/paars. Ook deze achtergrond is de swirl. Bij deze kaart een bijpassend lintje.

Heb je na het zien van deze mooie kaartjes ook zin om aan de slag te gaan. Neem dan gauw contact met me op en ik zal je er alles over vertellen en/of zorg dat je ook snel bezig kunt met de mooie producten van Stampin' Up!

Hartelijke freubelgroet,
Petra


2 opmerkingen: