maandag 27 oktober 2014

Tweeling

Zoals ik al eens eerder heb uitgelegd, probeer ik ieder kaartje meteen twee keer te maken. Niet precies hetzelfde, maar wel dezelfde stijl. Waarom? Nou gewoon uit praktisch oogpunt. Je hebt alle benodigdheden toch klaar liggen, dus die tweede kaart kost dan weinig tijd meer en zo kun je mooi je voorraad aanvullen.

Dus vandaag deze "tweeling":




De basiskaart is geel/blauw. Daarop basic black. Ik heb een mooi stukje DSP papier uitgezocht en daar een strookje van gesneden (2x).


Op whisper white papier heb ik de bloem gestempeld in dezelfde kleur als de basiskaart. Bij deze gele kaart heb ik lintje om het witte kaartje gemaakt en deze daarna met demensionals op de kaart geplakt.


Deze blauwe kaart heb ik voorzien van een tekststempel. Het is op de foto niet zo goed te zien, maar rechtsonder het witte kaartje steekt een blauw randje uit. Ik heb een driehoekje blauw eronder geplakt.

En zo heb ik weer een kaartje om te verzenden en de ander in mijn voorraadmandje.

Groetjes
Petra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten