woensdag 15 oktober 2014

Babyboom?

Nee dat niet, maar ik kreeg de eer om geboortekaartjes te maken. Tijdens de jaarmarkt in Olst sprak mij een hoogzwangere dame aan, die op zoek was naar geboortekaartjes. Over 1,5 week verwacht ze haar eerste kindje en ze wil dan graag zelfgemaakte kaartjes sturen.

Wat een eer. Ik ging aan de slag en kwam met wat verschillende ontwerpen. Omdat ze nog niet weet of het een jongetje of meisje is, koos ik voor neutrale kleuren.

Degene die ze niet gekozen heeft komen deze week op mijn blog te staan. Haar keuze laat ik nog even een verrassing blijven.

 
Op de foto lijkt het blauw, maar het is een groene kleur. Geschikt voor jongens en meisjes.
 


De kaart heb ik voorzien van wolkjes met een embossingfolder. Het rondje met kartels heb ik met framelits uitgestanst en het rondje met de voetjes met een pons.

De binnenkant had ik bewust wit gelaten, omdat daar eventueel een inlegvel zou komen met de naam e.d.

Nu deze kaart in mijn voorraadbakje gaat, wil ik de binnenkant ook nog voorzien van wat leuks, het nog voorzien van een felicitatie en er nog een enveloppe bij maken.

Tot gauw!
Petra
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten