zaterdag 25 oktober 2014

Kadolabels

Je kent het wel. Eigenlijk geen tijd, maar toch zin om even iets te maken. Of even je zinnen te verzetten en gewoon zin in een klein freubeltje. Dat is voor mij het moment om met labels aan de gang te gaan.



Ik gebruikte voor al deze labels de scalloped tag punch. Je neemt een strookje papier, schuift die in de pons en hoepla een mooie label. Het voordeel van de pons is dat je de label net zo lang kunt maken als je zelf wilt.


Hier had ik zin in een potje kleuren. Mooie stempel uitgezocht, leuke kleur blendabilities en kleuren maar.


Deze maakte ik op de beurs in Hardenberg. Ellen heeft deze mooie stampset en die schreeuwde gewoon naar mij dat ik hem moest uitproberen. Ja en wat doe je dan?


Hierbij heb ik stempels gecombineerd met de bijpassende pons. Twee verschillende kleurtjes en klaar.


Bij het bovenste labeltje kun je zien dat je ook heel mooi aan twee kanten de labelpons kunt gebruiken. Deze ga ik een keer op een kaart gebruiken denk ik. Een mooi lintje erdoor rijgen en hem zo aan de kaart bevestigen.

De onderste is een takje gestempeld, de vlinder ook gestempeld en geponst en dan alles inkleuren.

En zo heb je snel een paar leuke kadolabels, of labels die je weer op een kaartje kunt gebruiken.

Ik hoop dat ik je weer op een leuk idee gebracht heb.

Bedankt voor je interesse en tot de volgende freubel!

Petra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten