dinsdag 7 oktober 2014

Geboortekaartjes

Een klant van ons werd verblijdt met de geboorte van een dochter. Hier moest uiteraard een mooi kaartje voor komen, dus ik kreeg de opdracht van mijn man om aan de slag te gaan (ja, ja).
Met dit als resultaat


En omdat ik toch lekker bezig was, heb ik er meteen nog een gemaakt voor mijn voorraad. Dit moest een neutrale worden, want je weet het maar nooit....


De roze heb ik dsp voor gebruikt. De grijze heb ik zelf een achtergrond gestempeld met de "spetters" uit de set Gorgeous Grunge.
Doordat ik de scalloped circle en label uit het karton van de achtergrond heb geponst, spaar ik ook nog eens een extra stukje karton uit. Tja, je kunt je geld maar een keer uitgeven en zo doe je nog langer met je speelgoed. En omdat je er toch weer een stuk karton of dsp overheen plakt, zie je er lekker niets van (Stt, gewoon niet verder vertellen).

Ik moet zeggen sinds wij de winkel hebben verhuurt en ik meer thuis ben, krijg ik de smaak weer helemaal te pakken.
Ook de beurs in Hardenberg heeft daar hard aan meegewerkt. Het is toch zo leuk om zo'n geweldige hobby met mensen te kunnen delen.

Dus lijkt het je leuk om eens te proberen. Neem contact met me op en we gaan lekker samen aan de slag. Door een workshop bij je thuis te organiseren, kun je een gezellige tijd met vrienden doorbrengen, samen freubelen en ook nog kennis maken met Stampin' Up.
Ik zal het leuk vinden om jullie alles over Stampin' Up! te vertellen.

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten