zondag 3 juni 2018

Nieuwe catalogus!

Het is zover de nieuwe catalogus is van start gegaan.


Dit is de voorkant en daar word je toch meteen vrolijk van. Mijn vaste klanten hebben dit kleurrijke boek boordevol nieuwe producten, ideeën, tips en hebbedingen al per post mogen ontvangen.

Heb je dit jaar nog geen bestelling bij me geplaatst en wil je toch graag deze mooie catalogus ontvangen? Voor € 5,- stuur ik hem naar je op. Daar doe ik dan meteen een bon van € 5,- bij, waarmee je korting krijgt op je eerstvolgende bestelling (van minimaal 30 euro). Dan heb je het boek alsnog gratis.
Of je plaatst meteen een bestelling en dan stuur ik hem gratis mee.


Wil je de catalogus digitaal bekijken, klik dan op de link rechts van hiervan en bewonder al het moois.

Mijn eerstvolgende workshop is maandag 11 juni a.s. We gaan dan bezig met de scheerschuimtechniek. Kom je ook? Geef je dan gauw op.

Al mijn retired (2e hands) producten gaan nu in de verkoop. Deze week zal ik een extra tabblad maken en daar al mijn producten met prijs op zetten. Wellicht zit er iets voor jou bij.

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten