donderdag 9 oktober 2014

Zonnig

Een zonnig kaartje op deze herfstdag.

Maar ik moet eerlijk opbiechten dat ik de kaart afgelopen zaterdag gemaakt heb en toen stond de zon hoog aan de hemel. Mijn buurvriendin vierde haar verjaardag. Ik had haar op de dag zelf al een leuk kadootje gegeven, maar wilde toch niet met lege handen aankomen, dus ik heb een setje kaarten gemaakt om haar cadeau te geven. Zodat ze altijd wat in huis heeft.

Deze kaart is er een van.


Gemaakt met de stampset Kinda Eclectic. Een set waar je altijd vrolijk van wordt. En alles wat je nodig hebt in 1 set. De vlinders heb ik uitgeponst, maar als je die niet hebt, kun je ze natuurlijk gewoon even uitknippen.
Ik heb de nieuwste incoulor kleuren gebruikt, gewoon omdat ik er helemaal weg van ben.


Een bijpassende enveloppe erbij en het setje is klaar.
Hoe leuk is dat?

Ik heb besloten om ook kaarten in opdracht te gaan maken, of gewoon een setje om op voorraad te hebben. Er is heel veel mogelijk. Neem gerust contact met me op en ik probeer je wensen te voldoen.

Groetjes,
Freubelpeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten