zaterdag 11 oktober 2014

Fleurig

Ik heb de "slinger" stempel al een tijdje in mijn bezit en gebruik hem voornamelijk ter opvulling of als achtergrond. Zonde vond ik, dus vandaar dat ik hem nu midden op de kaart gestempeld heb.


En op de plaats van de bloemetjes heb ik andere bloemetjes verhoogd opgeplakt. Even gestempeld op roze karton, uitgeponst en plakken maar. Nog voorzien van een pareltje en een lintje uit eigen voorraad. Soms is eenvoud mooi genoeg.

En zo simpel als het klinkt was het ook echt. Dus twijfel niet aan jezelf, neem gauw contact met me op en ik zal je alles vertellen over de vreugde van werken met spullen van Stampin' Up!


Enne zien jullie dat. Alweer roze. Ooit komt het nog goed met mij.......
Vloppie erbij en weer een mooi projectje af.

Tot freubels!

Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten