woensdag 15 januari 2014

Babynieuws

Ik word altijd zo vrolijk van babynieuws. Een zwangerschap is toch iedere keer weer een kadootje.

Ik heb een neutraal kaartje gemaakt.



Het is een eenvoudig kaartje geworden. Twee verschillende stukjes DSP, een lintje uit mijn (grote) voorraad en daarom nog een stukje twine gestrikt. Een klein beetje bling door een glittersteentje in het oogje van de olifant te plakken en naast het woordje zwanger.



En wat had ik mezelf voorgenomen? Jawel ook deze kaart heb ik in tweevoud gemaakt. Maar omdat ik de eerste al gepost had voordat ik aan de foto's dacht, moet je me maar op mijn woord geloven.

We tellen de dagen al af. De Sale-a-bration komt er bijna aan. Bij iedere € 60,= aan mooie Stampin' Up! producten mag je een mooi kadoo uitzoeken. Nog even geduld........


Tot de volgende kaart!

Freubelpeet.

1 opmerking:

  1. Heel lief kaartje ik vind de kleur ook erg leuk is weer eens wat anders dan rose of blauw.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen