donderdag 23 augustus 2018

Herfsttaferelen met Puur Natuur (Rooted in Nature)

Zodra er Nederlandstalige sets uitkomen wil ik ze meteen hebben.
Jullie hebben inmiddels wel gemerkt dat ik toch echt wel een voorkeur voor nederlandse teksten heb.

Maar deze set vond ik al mooi voordat ik wist dat hij ook in het Nederlands te krijgen was.


Dit ontwerp hebben jullie onlangs nog langs zien komen. Deze kaart maakte ik op dezelfde dag.

De kleuren zijn echte herfstkleuren, Cherry Cobbler, Old Olive, Chrushed Curry, Crumb Cake en Pumpkin Pie.
De basiskaart is Whisper White, de mat Old Olive en de basiskaart is Crushed Curry.

Eerst plakte ik een strook af met een post-it velletje. Daarna stempelde ik willekeurig de verschillende blaadjes en takjes.

Nadat ik de post-it verwijderde heb ik de tekst gestempeld. Nog een accentje met de metallic thread en ik was tevreden.

Ben erg benieuwd wat van herfst we dit jaar krijgen. Door de extreme droogte (zeker hier in het oosten) zijn er al veel bomen die hun vruchten zoals eikels, kastanjes, beukennootjes en walnoten hebben laten vallen. Ook de bladeren zijn dor.
Vind zelf de herfst altijd erg mooi vanwege de kleurenpracht.

Tot snel!
Petra

3 opmerkingen:

  1. wowwwww hij is super gaafff geworden petra.....
    oh zie ook weer 2 nieuwe workshops staan, weet niet wat het inhoud maarrrrrrrrrr ze staan weer in mijn agenda genoteerd.

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen