maandag 20 augustus 2018

Zomer aan Lilypad Lake

De set Lilypad Lake is een mooie zomerse set. Met een reiger, bootjes en de waterlelie kun je de mooiste tafereeltjes maken.



Ik gebruikte de kleuren Coastal Cabana en Whisper White en kleurde het in met de Watercolor Pencils m.b.v. een blenderpen.

Op de basiskaart stempelde ik de golfjes, daarna heb ik met een framelit er een rondje uitgesneden.
De afbeeldingen stempelde ik op een restje Whisper White en kleurde ze in met de potloden. Daarna stansde ik ze uit met de bijpassende framelits.

Een eenvoudige kaart met een leuk resultaat.

Ik vind het heerlijk om aan de waterkant te zitten. Toen het zo heet was wilden we onze hond Lone laten zwemmen in de uiterwaarden van de IJssel. Nou dat vond mevrouw nog wel spannend. Ze ging met de baas mee tot aan haar buik. De dag erna namen we onze oudste zoon Gerben mee. En die bedacht zich niets, ging met kleren en al zo het water in. Nou dat vond onze Lone wel gezellig en zwom zo achter hem aan. Sindsdien is mevrouw niet meer te houden.


Ook de koeien vinden haar erg interessant. Want dat is zo leuk aan die plek, daar komen ook gewoon koeien en paarden.



Tot de volgende blog!
Freubelgroet,
Petra

1 opmerking: