woensdag 5 september 2018

Nieuwe najaars/kerst catalogus!

De herfst klopt al aan de deur. De natuur veranderd en de pepernoten liggen al in het schap.

Tijd voor de Najaars/Kerstcatalogus.

Mijn vaste klanten hebben hem al per post ontvangen. En nu mag ik hem dan ook online zetten.


 Najaars/Kerst Catalogus

Klik op de catalogus om hem te bekijken.

En jazeker er zijn ook weer Nederlandse sets uit.


Een mooie bundel met schitterende Thinlits. Nu al mijn favoriete tekst: Warme Kerstgroeten!


Deze stempel komt samen met een veelzijdige pons. (Ook erg mooi te combineren met bloemenstempels e.d.)

Op 10 september, 20 september en 30 september a.s. plaats ik een verzamelbestelling. Uiteraard is het ook mogelijk om op een andere dag bij me te bestellen. Dan reken ik 5,95 verzendkosten en wordt het rechtstreeks bij je thuis bezorgd.

Het zou SUperfijn zijn als ik je bestelling mag verzorgen.

Hartelijke groeten,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten