woensdag 11 november 2015

Stampin' Up! On Stage Brussel here I come........

Ieder jaar vindt er een conventie plaats van Stampin' Up! en dit jaar ben ik er ook bij.

Drie dagen lang kan ik me onderdompelen in stempels, papiertjes, inkt, demonstraties, workshops, informatie, lekker eten, veel gezelligheid, drommen kwebbelende collega's.

SUper spannend allemaal, voor het eerst een paar dagen weg zonder man en/of kinderen (sinds 20 jaar of zo). Koffertje gepakt, swaps klaar, badge ligt klaar. Nog een nachtje slapen en dan vertrek ik met mijn downline/collega Natalie Vijlbrief.

Natalie heeft zo haar stinkende best gedaan. Nog maar een halfjaar demonstratrice en nu al de status Goud behaald. Een geweldige prestatie. Het is mede dankzij haar dat ik de status Goud Elite kon behalen.
Natalie en ik hebben samen een appartementje gehuurd niet te ver van het Stampin' Up! gebeuren af.

Ik zal proberen zoveel mogelijk foto's te maken en het met jullie te delen. Via dit blog vanaf volgende week als ik weer thuis ben. Via mijn Facebook pagina Freubelparadijs Petra op de dag zelf al zoveel mogelijk.


Mijn badge en tevens toegangsbewijs.
Centre Stage betekend dat ik deel mag nemen aan de activiteiten (diner, feestje, serieuze zaken) speciaal voor demo's met de statis Zilver Elite en hoger.


Tot gauw!
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten