donderdag 12 november 2015

On Stage Swap

Tijdens de conventie gaan we volop swappen. Wat is dat nu swappen hoor ik je denken.

Iedere demo maakt een kaart (of projectje). Deze kaart ga je onderling ruilen (swappen). En ik kan je vertellen dat is superleuk. Want zo ga je naar huis met een tas vol inspiratie en ideeen.




Dit is mijn swap en ik heb hiervoor een hele leuke techniek gebruikt.

Ik heb een aantal babydoekjes (goedkoop eigen merk) dubbel gevouwen tot de maat van een stempelkussen en op een oud plat bord gelegd. Hierop druppelde ik 3 verschillende kleuren inkt. Ik gebruikte de Stampin' Up refills hiervoor. Goed dicht op elkaar druppelen,  zodat het wat in elkaar overloopt.

En dit gebruikte ik als stempelkussen.


De bloemetjes krijgen zo een natuurlijk verloop in kleur. Een speels effect.


En zoals je ziet heb ik de tekst ook zo gestempeld.

Daarna de kaart voorzien van een banner en het leuke ponpon lint, dat ik met een klein nietje vast heb gezet.

Als jullie dit lezen heb ik ze al uitgedeeld. Hoop dat ze in de smaak vallen.

Freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten