woensdag 12 september 2018

Klaprozen stempelen met Oh so Eclectic

Ik ben gek op klaprozen. En zal ik jullie eens wat verklaprozen? In mijn nieuwe logo vind je zo ook terug.

De stempelset Oh So Eclectic is me dan ook op het lijf geschreven. Er zitten schitterende stansen bij, maar met de stempelset alleen kun je ook de mooiste creaties maken.


Ik stempelde op Whisper White. Nam eerst een oplegkaartje en daar stempelde ik met Tranquile Tide de steeltjes. Het kon niet missen dat ik voor de kopjes van de klaprozen Poppy Parade zou nemen.

De blaadjes zijn her en der gestempeld met Granny Apple Green, volledige inktafdrukjes en ook 2e en 3e generatie afdrukken. Dat geeft het wat diepte.
De stippeltjes zijn met Melon Mambo her en der ertussen gestempeld.

Maar ja toen vond ik de kaart nog wat kaal.


Er moesten wolkjes boven komen. De kopjes van de klaprozen draaide ik om en daarna stempelde ik met Balmy Blue (eerst afstempelen) de wolkjes erboven.
Zo zie je maar dat je met een stempel meer kunt dan waar die voor bedoeld is.

Al met al een fris resultaat.



Ben je ook zo gek op klaprozen?

Hartelijke groet,
Petra

1 opmerking:

  1. wat een mooie kaart, super idee om de wolkjes met dezelfde stempel te maken als van de klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen