zaterdag 28 juli 2018

BONUS dagen en extra feestkorting!

Wat een leuke actie heeft Stampin' Up! weer voor ons in petto.

Bij aankoop van iedere 60 euro krijg je een coupon van 6 euro. Dat is maar liefst 10% korting.



Hoe werkt het?
In de maand augustus plaats je een bestelling en dan ontvang je bij iedere 60 euro (bij 120 euro 2 bonnen, enz.) een bon t.w.v. 6 euro. Deze bon kun je dan in de maand september inleveren.

Maar dat is niet alles. Omdat dit jaar een feestelijk jaar voor mij is maak ik er nog iets mooiers van.

Ik ben 5 jaar Stampin' Up! demo!
Ik ben 50 jaar geworden!
Ik ben 25 jaar getrouwd met mijn echtgenoot Geert!

3x het getal 5 = 15. Dus ik geef jullie op 5 augustus 15% korting* op je bestelling!

Het is een groot feest!

Geef je bestelling uiterlijk 4 augustus om 20.00 uur aan me door en pak deze extra korting.


* Ik bereken eerst de korting van 15% en daarna telt de couponactie.



Met feestelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten