maandag 29 januari 2018

Hold on to hope condoleancekaartjes

Het hoort bij het leven. Condoleancekaartjes. Dat neemt niet weg dat ik ze lastig vind om te maken.

De set Hold on to hope vind ik er uitermate geschikt voor.



Ik maakte twee verschillende kaartjes. Met bijpassende envelop. Ik koos voor Whisper White in combinatie met Smoky Slate (grijs).


In twee hoeken van het basiskaartje (notecard) stempelde ik het takje in grijs. Het oplegkaartje bewerkte ik met een embossingfolder.
Daarna stanste ik een kruis uit in grijs en bestempelde die met een takje in grijs. In het midden van het kruis stempelde ik de tekst uit de set nederlandse Sentimenten.
Het kruisje plakte ik verhoogd op.


De basis van deze kaart is hetzelfde. De hoeken bestempelen. Het bewerkte kruis stanste ik uit in grijs en plakte ik op de kaart. Deze voorzag ik in het midden van een rhinestone. Ook voor deze kaart gebruikte ik de nederlandse tekst.

Ik hoop dat ik jullie door deze set te tonen inspiratie heb gegeven voor mooie passende condoleancekaarten, maar hoop ze niet al te vaak nodig te hebben.

Hartelijke freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten