zondag 8 oktober 2017

Lovely As a Tree

Lovely as a Tree. Dit was de eerste set die ik kocht als demo. Wat een schitterende set en voor zoveel dingen te gebruiken. Denk aan verjaardagskaarten, rouwkaarten, kerstkaarten, enz.

Ik ruimde mijn hobbyhoek op en kwam deze kaart weer tegen. Al een aantal jaren oud, maar nog steeds mooi.
Erger nog, tot op heden niet verstuurd omdat ik hem zo mooi vind.

Ken je dat, dat je iets maakt en het gewoon niet kunt/wil versturen?


Ben je op zoek naar een tijdloze stempelset die voor heel veel doeleinden te gebruiken is?
Dan is dit de set voor je.
Je vindt hem in de jaarcatalogus op bladzijde 137. Echt de moeite waard.

(de "houten" achtergrond is helaas niet meer te bestellen, maar we hebben wel hele mooie alternatieven)

Ik ga 20 oktober weer een bestelling plaatsen!

Groetjes,
Petra

1 opmerking: