zondag 22 mei 2016

Teamdag

Schandalig. Ik heb al veel te lang niets meer geplaatst. Op mijn Facebookpagina hou ik alles prima bij, maar op de een of andere manier vergeet ik mijn blog steeds.

Vorige week organiseerde ik een teamdag bij mij thuis. Met hulp van mijn downline Natalie kon ik een gezellige volle dag vol workshops aanbieden.

Voor alle dames had ik een toepasselijk kadootje gekocht.



Iedereen had een voorbeeld gemaakt. Die hebben we bij elkaar gezet en zo konden we ideeen opdoen.





Helaas kon niet iedereen komen, maar het merendeel was al vroeg richting Olst vertrokken. Waar ik de koffie/thee en een lepelgebakje klaar had staan.



Eerst kennis maken met elkaar, want de meeste dames zagen elkaar voor het eerst. Daarna aan het werk. Het ochtendprogramma verzorgde ik. Ik legde het e.e.a. over Stampin' Up! en de website uit en na het theoretische gedeelte had ik twee soorten kaarten voorbereid. Een voor de gevorderde klant en een eenvoudige voor de beginnende klant. Zo hebben ze ideeen om zelf weer te gebruiken voor toekomstige workshop.

De lunch was perfect verzorgd. Op mijn verzoek had iedereen wat lekkers gemaakt en/of gekocht en daar hebben we een buffet van samengesteld. Heerlijk was alles. En uiteraard veel te veel. Dit tot grote vreugde van mijn man en kinderen, want die hebben er nog twee dagen heerlijk van gesmuld.






Het middagprogramma werd door Natalie verzorgd. Eerst een theorie gedeelte waarin ze ons o.a. van alles vertelde of multimedia. Hoe toe te passen en de valkuilen en vele tips. Daarna kregen we twee techniek workshops. Inkleuren met de blenderpen en inkleuren met de watercolorbrush.
Beiden erg leuk om te doen.

En toen was de dag zomaar omgevlogen. We hebben nog wat gezellig geklets, waarna iedereen richting huis ging.

Het was een SUper leuke dag. Waarin ik heerlijk heb gekletst en volop van heb genoten. Wat is het toch om bezig te mogen zijn met het mooiste materiaal en daardoor zoveel leuke mensen te ontmoeten.

Zou je het ook leuk vinden om in mijn Freubelteam te stappen, dan vertel ik je er graag meer over.

Hieronder nog een kleine impressie met foto's.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten