vrijdag 1 mei 2015

You can creatie it!



Het is alweer een maand geleden dat ik jullie wat heb laten zien. Mijn excuus daarvoor, maar soms loopt het anders dan de planning is. Mijn moeder ligt wederom in het ziekenhuis, vaders is ook niet in orde, dus ik was en ben even druk geweest met andere zaken.

Maar ik ben vandaag toch even gaan zitten om jullie mijn laatste creatie te laten zien.
Ik kreeg weer een leuk pakketje opgestuurd en mocht er wat moois van maken.
Met dit als resultaat:


De basiskaart is crumb cake (sorry niet te zien op de foto). Daarop heb ik aan weerszijden DSP geplakt.


Ik heb de stempel Serene Silhouettes gebruikt voor de bloem. De tekst is van Sassy Saluations. Beiden met Crumb Cake gestempeld.

Het prachtige lint heb ik eromheen gewikkeld. En het prachtige knoopje/embellishment accent daar weer met een glue dot op bevestigd.

Daarna het Whisper White cardstock met demensionals op de kaart geplakt. Iets uit het midden.

Er zat ook nog een mooi strookje met hartjes bij. Deze heb ik aan de binnenkant van de kaart geplakt. Heleaas haastige spoed, dus dat staat niet op de foto.


Her en der heb ik op het bloemetje nog wat basic Pearls geplakt.

De kaart staat inmiddels bij mijn moeder op haar nachtkastje in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze idd gauw beter wordt en lekker weer naar huis kan.

Lieve freubelgroet!
Petra




Geen opmerkingen:

Een reactie posten