zondag 18 januari 2015

Bosje Tulpen

Toen ik deze stempelset in de voorjaarscatalogus zag was ik meteen verkocht. Ik ben dol op zulke stempels.



Het is zo'n mooie tekening. Die tulpen in die opgerolde krant, alsof je net van de markt komt.

De stempelset heet Love is Kindness. Er zit ook nog een mooie tekst bij, die heb ik niet gebruikt, omdat ik een verjaardagskaart ervan wilde maken. De tekst komt uit de stempelset Blue Ribbon.

Het stukje "krantenpapier" is DSP en ik heb cardstock in de kleuren Whisper White, Basic Black en Wisteria Wonder gebruikt.




Op deze foto kun je zien hoe ik de tulpen heb ingekleurd met de blandabilities ook in de kleur Wisteria Wonder.

Ik ben er dik tevreden mee.
Willen jullie ook deze prachtige stempelset? Neem dan contact met me op en dan bestel ik hem voor je. En het is Sale-a-Bration tijd, dus bij iedere € 60,= mag je ook nog eens een gratis kado uitzoeken.

Ik wens jullie veel freubelplezier!

Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten