woensdag 24 september 2014

Jaarmarkt Olst

Afgelopen zaterdag was de jaarlijkse markt in Olst. Honderden kramen zijn dan verdeeld over de hele dorpskern, muziek speelt overal, kleedjesmarkt voor de kinderen, mini-kermis, feesttent. Noem maar op. Een geweldig gezellige sfeer. Het was weer een feestje om daar aan deel te mogen nemen. Ik stond er met mijn Stampin' Up! spulletjes en wilde ook Olst kennis laten maken met onze mooie producten.

Ik heb leuke gesprekken met mensen gehad. Een aantal van hen willen later nog contact met me opnemen. Erg gezellig. Zie er naar uit.

Om de kraam wat op te sieren had ik een leuk "reclamebord" gemaakt.



Uiteraard had ik ook de catalogus en de seizoenscatalogus bij me. Ook daar had ik een bijpassend bordje bij gemaakt.


Je koopt gewoon een simpel schoolbordje bij de Action en pimpt deze op met spulletjes van SU. Met dit als resultaat.
Het leuke is dat als je de catalogus bij me koopt, je de seizoenscatalogus er gratis bij krijgt, maar er zit een kadobon in t.w.v. € 5,=. Als je voor minimaal € 30,= aan producten bij me besteld, krijg je
€ 5,= korting.
Kortom de catalogus heb je dan helemaal gratis.

Je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Bestel je voor minimaal € 30,= aan SU producten bij me, dan stuur ik de catalogus gratis mee.

Wil je de catalogus persoonlijk bij me kopen, kom dan komende weekend naar de creabeurs in Hardenberg. In hal 5, stand 599 vind je Ellen Hamhuis en mijzelf. Wij vinden het gezellig om je alles over Stampin' Up te vertellen.


Groetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten