woensdag 6 november 2013

Hoera 3 jaar!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Lieke. Lieke is alweer 3 jaar geworden en een schattig lief klein dametje met een willetje.

Omdat Lieke net als haar mama wel van wat bling en rose houdt, heb ik deze kaart gemaakt.


De vlindertjes heb ik eerst gestempeld op de kaart. Daarna nogmaals en uitgeponst. Alles versiert met wat glimmertjes en een gezellig strikje.


Binnenin de kaart heb ik met de Nederlandse tekststempels Hiep Hiep Hoera gestempeld op de vlaggetjes die ik eerst geponst heb. De tag heb ik voorzien van een 3 en daarboven staat gefeliciteerd. Ook een van de stempels van de Nederlandse stempeltjes.

Ik was zo handig om onze namen er niet in te zetten, maar ik ben berucht binnen de familie om mijn kaartjes, dus ze wisten toch wel wie de afzender is.


Tot freubels!
Petra

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra heerlijk zo'n echte meisjes kaart met veel bling vondt ze vast helemaal wauw.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje! helemaal leuk!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Petra, ik heb je blog gevonden, wat leuk!! En bijzonder om Lieke haar kaartje hier terug te zien. We wisten idd meteen van wie het kaartje was! Zo leuk! En bijzonder hoeveel tijd je besteed aan het maken van een speciale kaart...
    Liefs,
    Gerian

    BeantwoordenVerwijderen