zaterdag 28 september 2013

Swaps

Dit keer heb ik een klein kadootje gemaakt. Een idee die ik opdeed via Pinterest.

Ik heb een grote stapel potloden gekocht bij de Action en deze allen voorzien van een rozet, daar een "nr. 1" verhoogd opgeplakt. En dit heb ik bevestigd aan het potlood.



De achterkant heb ik voorzien van mijn stempel die ik uitgeponst heb.


Dit zou ook een leuk prijsje zijn voor kinderverjaardagen, of een bedankje. Of maak zo de uitnodigingen. Print de uitnodigingen uit, pons ze met dezelfde pons en plak het op de achterkant.


De potloden zijn van de Action, de stempel en overige materialen van Stampin! Up. Het DSP is nog de oude collectie en wilde ik eerst opmaken, voor ik de nieuwe bestel. Die overigens ook errug mooi is!


Ik hoop dat jullie weer een leuk idee opgedaan hebben en wens jullie veel freubelplezier!

Goed weekend!
Petra


1 opmerking:

  1. wat een leuk idee voor een uitnodiging of traktatie! Ja jammer dat ik er gisteravond niet was, maar mijn petekind ging trouwen en ik was voor de hele dag uitgenodigd. Dan is de keuze snel gemaakt! Zie je 4 oktober, groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen