zondag 30 juni 2013

Hoera een zoon!

Ons nichtje (dochter van Geert zijn zus) is bevallen van haar 2e kind. Een zoon Thijs. Ter gelegenheid daarvan heb ik een kaart gemaakt.
Een beetje vreemde eend in de bijt, want ik heb alleen het papier en wat ponsen van SU gebruikt. Maar ik wilde hem toch graag laten zien.


De mal is van Sizzix. Een erg leuke bigz snijmal waarmee je de basis harmonica kunt maken. Met een tweede bijpassende mal heb ik het designer papier gestanst.
Verder heb ik de wolkjes met de cakepons gemaakt. De vlaggetjes met de vlaggenpons en de overige stempels en versieringen komen uit mijn eigen voorraad.

Ik vind hem erg leuk. Zelfs mijn mannen (huishouden) was enthousiast. Nu maar hopen dat de ontvangers er ook blij mee zijn.






Tot freubels!
Petra

5 opmerkingen:

  1. Nou ik vind je kaartje top ook al is het niet allemaal van Stampin'Up!. Ik gebruik ook wel eens andere spulletjes. En gefeliciteerd met je achterneefje is het dan geloof ik hij heeft een hele leuke naam (mijn zoon heet ook Thijs).
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een enorm leuke kaart. Heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf idee hoor, erg mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig om ook de kaart van Thijs terug te zien! Prachtig, gewoon een klein kunstwerkje!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen