donderdag 14 september 2017

Basket of Whishes en kortingsactie!


De herfst komt er aan. Dus tijd voor mooie kaartjes in herfstsfeer.

Deze maakte ik met de set Basket of Wishes.
Een hele leuke set met diverse mandjes, die je met verschillende dingen kunt vullen.



Dit mandje vulde ik met pompoenen. Ik stempelde op shimmery white cardstock. Erg mooi met de subtiele schittering (die je helaas niet op de foto kunt zien) en je kunt er goed op kleuren.
Een groen lintje aan de zijkant. De spettertjes maakte ik met een van de markers. Ook de envelop voorzag ik van spetters, zodat hij bij de kaart zou passen.


Ik stempelde een nederlandse tekst en stanste die uit met een van de stiched stansjes. Een klein stikrandje geeft net iets extra's.


Het mandje met inhoud stempelde ik met Archival Black inkt en ik kleurde alles in met inkt en een blenderpen.

Al met al een lief herfstkaartje.

Wil je deze set ook bestellen? Doe het dan nu met korting.


Omdat ik deze maand op vakantie gaan naar AustraliĆ« om onze oudste zoon  te zien finishen tijdens de Solar race, heb ik een speciale actie.

Leuke kortingen voor iedereen die voor 15 september a.s. een bestelling bij me plaatst:

Bestel tussen de € 0,- en de € 50,- en je krijgt 10% korting + gratis verzenden
Bestel tussen de € 51,- en de € 100,- en je krijgt 15% korting + gratis verzenden
Bestel tussen de € 101,00 en de € 200,00 en je krijgt 20% korting + gratis verzenden
Bestel boven de € 201,00 en je krijgt 25% + gratis verzenden

De verzamelbestelling zal ik op 16 september plaatsen.
Je mag uit de lopende catalogus en de najaarscatalogus bestellen. (Deze actie kan niet gecombineerd worden met andere acties en wordt eenmalig door mij persoonlijk aangeboden.)

Dit is een eenmalige hele scherpe actie, gewoon omdat ik bijna 5 jaar demo ben en blij ben om na jaren op vakantie te kunnen en jullie wil verwennen!

Ik zou het leuk vinden om jouw bestelling te mogen verzorgen.

Freubelgroetjes,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten