woensdag 31 december 2014

Een gezond en creatief 2015!

En toen was het jaar 2014 alweer ten einde. Wederom omgevlogen.

Tjonge het was weer een turbulent jaar. Met dieptepunten. Het overlijden van mijn schoonmoeder, vele gezondheidsproblemen met mijn moeder die nu nog steeds in het ziekenhuis ligt en de dagelijkse zakelijke beslommeringen.

Maar zeker ook een jaar met hoogtepunten. Onze Gerben werd 18 jaar, haalde zijn gymnasiumdiploma en verhuisde naar Enschede waar hij nu werktuigbouwkunde studeert aan de Universiteit Twente.
Onze Jelmer werd alweer 15 jaar en met mooie cijfers ging hij over naar 4 Atheneum.

Ja onze jongens, daar zijn we trots op!

Dit jaar is het alweer 25 jaar geleden dat mijn man Geert en ik elkaar hebben ontmoet en "verkering" kregen. Het waren 25 bijzondere jaren en we hopen er nog minimaal 25 jaren aan toe te kunnen en mogen voegen saampjes.

Ik heb in 2014 meer tijd kunnen besteden aan mijn grote hobby en heb mijn Stampin' Up! avontuur uit mogen breiden. Vele nieuwe mensen leren kennen, die ook hun hart verloren aan de mooie SU producten. Ik wil al die mensen ook van harte bedanken voor het vertrouwen dat ze in mij stelden.

Kortom weer een jaar om dankbaar voor te zijn.

Ik wens jullie allen een gezond en creatief 2015!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten