zaterdag 6 december 2014

Condeolancekaartje

Helaas bittere noodzaak, maar ook deze kaartjes moet je af en toe versturen.


Ik heb het ontwerp eenvoudig gehouden. Drie vierkantjes voorzien van stempels en uitponsen. 3 grijze vierkantjes (postzegelpons) erachter plakken.
De witte oplegkaart heb nog voorzien van 3 streepjes d.m.v. een embossingpen.



Beetje lastig te zien door de schaduwen, maar ik heb de nederlandse sentimenten gebruikt voor de tekst.

Maar wat zo leuk is aan zo'n eenvoudig ontwerp. Met wat kleine aanpassingen kun je er ook een felicitatiekaart van maken.


In spiegelbeeld en ik combinatie met blauw is het een felicitatiekaart geworden.

Nog een kleine tip wil ik jullie ook nog meegeven:


Dit is het blauwe karton dat ik achter de oplegkaart plak. Zoals je ziet heb ik er eerst het e.e.a. uit de kaart geponst. De vierkantjes gebruik ik voor de kaart zelf en de 2 labels gaan bij de voorraad (altijd handig om te hebben).
Als je maar ver genoeg uit de rand blijft wil dit prima. Je plakt het witte karton eroverheen en niemand ziet het terug. Het bespaart je een hoop (kun je weer andere mooie Stampin' Up! producten voor kopen toch?).

Dit was de freubeltip van Peet!

Tot gauw.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten