zondag 30 november 2014

Thank you

Een bedankkaartje heb je ook nodig op zijn tijd. Dus ik ging aan de slag met dit als resultaat:


Het rondje ponste ik uit de basiskaart. Daar stempelde ik een gezellig bakkie leut op.


Op een restje wit stempelde ik het roze ruitje en ponste het uit met een grote pons voor de buitenrand en een kleinere pons voor de binnenrand. En dit rondje plakte ik verhoogt op rond het gat in de basiskaart.

Daarna ook nog de tekst op de voorzijde stempelen. De rhinestones heb ik roze gekleurd met een blandabilitie.
De achterzijde van het rondje heb ik ook nog voorzien van wat bloemetjes. Deze stempelde ik m.b.v. de markers. Die bracht ik rechtsstreeks aan op de stempel en drukte deze toen af.


Ik vond het dit keer leuk om de binnenzijde ook wat op te vrolijken en stempelde de vaasjes met bloemen binnenin.


Op diverse restjes designer papier stempelde ik een vaasje, knipte deze uit en plakte het op het vaasje in de kaart. Het roze en groene vaasje heb ik ingekleurd met markers. Ook de bloemetjes heb ik met markers van een kleurtje voorzien.

Erg leuk om te doen, met een vrolijk kaartje als gevolg.

Ik hoop jullie weer op een leuk idee gebracht te hebben.

Hartelijke freubelgroet,

Petra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten