donderdag 12 juli 2018

Teamweekend Knutselkwebbels

Vorige week was ik te gast bij het teamweekend van Natalie Vijlbrief. Ik mocht haar Knutselkwebbels een workshop aanbieden.

Er werd mij mede gedeeld dat het thema Tropical was.
Tja toen gingen bij mij de remmen los. Want dan moest ik dus wel in stijl aankomen.


Zoals dat altijd gaat, was de voorpret groot. Karlijn had het steeds over een unicorn, dus ik dacht die gaat het worden. Gerben blies hem op de zaak vol lucht en toen moest hij in de auto. Nou dat was wat. We propten hem op de achterbank met de kop buitenboord, maar ja voor de reis over de snelweg moest toch echt het dak erop.
Dus toch maar weer een beetje lucht eruit laten lopen.Dak erop en gaan met die banaan, ehhh unicorn.

Vlak voor aankomst ben ik gestopt om het dak open te doen en er wat lucht bij in te blazen. De unicorn ontpopte zich en stak dapper zijn koppie boven het raam uit.

Zelf nog een slinger, megabril en haarband in/op en ik was er klaar voor.


Volgens mij was het wel geslaagd. Ik had in ieder geval pret voor 10!

De ontvangst was hartelijk. De locatie top en de omgeving een plaatje.



Mijn workshop was een nieuwe techniek. De twirlcard. Erg leuk om te maken (behalve voor Natalie, die had last van wat frustraties, hihihi).

Na een heerlijke lunch mocht ik nog blijven voor het middagprogramma. Om half 5 reed ik weer richting Olst.

Wat heb ik genoten van de dag. Zoveel gekletst, gelachen en gefreubeld. Heerlijk!

Tot de volgende freubel!
Groetjes,
Petra

1 opmerking:

  1. oh wat super leuk zeg, wat zie je er leuk uit super nou jij was in stijl zeg...
    en dan laat je je mooie kaart niet zien...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen