zaterdag 5 november 2016

Onstage teamkadootjes!

Vandaag dompel ik mij volledig onder in Stampin' UP! business en ben naar hét evenement voor demo's.

Uiteraard wilde ik mijn aanwezige teamgenootjes ook een klein beetje verwennen. Daarom maakte ik een klein kadootje (handcreme) voor ze.


Het doosje bestempelde ik met een herfstblad en bestrooide het met koper embossingpoeder.
Helaas valt dat op de foto weg, maar in het echt ziet het er erg mooi en subtiel uit.

Daarna stempelde ik diverse herfstblaadjes in herfstkleuren en stanste het met bijpassende stansen uit.


Een eikeltje met toepasselijke tekst stempelde ik en bestrooide het eveneens met koper embossingpoeder.



Een hele uitdaging voor mij zelf een doosje uitrekenen en maken, maar kijk zelfs ik kan het. Dus lijkt het je leuk om ook een keer een doosje te maken of lekker te komen stempelen. Dan ben je van harte welkom.

Ook vind ik het leuk om workshops op locatie te geven.

Tot de volgende blog.

Freubelgroet,
Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten