dinsdag 24 mei 2016

Babykaartje met Barnyard Babies

Klanten van het Autobedrijf hadden een 4e kind gekregen. Dus er kwam een verzoekje van mijn Geert om een geboortekaartje te maken.

Ik ben aan de slag gegaan met Barnyard Babies. Een hele leuke stempelset met diverse boerderijdieren. 


Ik gebruikte de allernieuwst kleur Dapper Denim. Mijn favorite kleur van de nieuwe incolors serie die in de nieuwe catalogus staan.

Het kaartje is een notecard met bijpassende enveloppe. Ideaal. Het blauwe oplegkaartje voorzag ik van stippels met behulp van een embossingfolder. De tekst komt uit de NL sentimenten set. De hartjes maakte ik met behulp van de randpons. Ik koos voor het schaapje uit de set.


De binnenkant kreeg een tekst uit mijn eigen voorraad. Gewoon omdat ik het zo'n mooie tekst vind. Een klein hartje plakte ik er schuin boven met daarop een rhinestone.


Ook de envelop voorzag ik van stempels. Dit keer de eendjes en omdat het voor de ouders het 4e kind is, stempelde ik twee grote eenden en 4 kleintjes. Leek me wel zo toepasselijk.


Nu maar hopen dat ze het kaartje leuk vinden.

Tot de volgde freubel!

Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten