woensdag 30 december 2015

Klein voorproefje nieuwe catalogus

Vandaag heb ik een grote stapel enveloppen bij het postkantoor afgegeven.
Alle klanten hebben van mij de nieuwe voorjaarscatalogus met de SAB folder toegestuurd gekregen.


Op een klein kaartje heb ik alvast een schitterende bloem uit een van de nieuwe stampsets gestempeld en ingekleurd met de blenderpen.
Je kunt het op de foto niet goed zien, maar er zit ook een mooi glanslaagje overheen. Dit heb ik gedaan met de Wink of Stella brush.  Ook het mooie lint staat in de nieuwe catalogus.




Uiteraard heb ik alles in een versierde envelop gedaan.


Op de envelop staan ook afdrukken van twee nieuwe sets.

Ik weet zeker dat jullie de catalogus net zo leuk zullen vinden als ik.

Morgen doe ik mee aan een bloghop en zo hop je langs vele blogs waar diverse nieuwe producten uit de catalogus te zien zijn.

Tot morgen!
Freubelpeet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten